Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Uit de luie stoel... 

Geen tijd voor knitting on the chair vandaag. Maar ik heb wel een leuke ochtend gehad! 

Juud mocht op een vrouwenochtend in Houten zelfgemaakte spullen laten zien en verkopen. 

Het was een leuke ochtend. Leuk om de reacties van de mensen te horen. En ook super om de creaties van anderen te bekijken. 


alle producten bij elkaar op de tafel...

Het was de eerste keer dat ik met mijn producten ergens stond en wat ik vooral erg leuk vond was dat veel mensen ook gelijk zelf met verhalen en ideeën kwamen op creatief gebied. Ik heb zeker weer nieuwe inspiratie gekregen door deze ochtend. 

In mijn vorige blog wilde ik nog een foto plaatsen van een haakopdracht. Was erg leuk om te maken! Dus hierbij alsnog een foto!
de leeuw is inmiddels los...
Oke ik ga even een ideetje uittekenen en misschien nog een stukje haken. Fijne dag verder en tot de volgende blog maar weer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten